fredag den 17. juni 2011

Interview med Nick fra Paradise 2011

Nick Bisgaard


Nick Bisgaard blev dette års Paradisevinder. Som noget andet i år, kunne kun én vinde Paradise sæson 7. Finalen stod i mellem parrene Nick & Tina og Daghan & Christina. 6 ud af 7 i juryen valgte Nick og Tina. Efterfølgende stod finalen mellem Nick og Tina. Nick var som bekendt en, som valgte pengene, så da beløbet stod på 250.000 kr, smed Nick kuglen.
Vi fik lov til interviewe Nick få dage før finalenbraget.


Hvorfor meldte du dig til Paradise Hotel ?
- Nu havde jeg set de andre sæsoner, og derfor kunne jeg godt tænke mig, at prøve oplevesen, og udfordringerne der er i spillet. 



Efter programmets optagelse, er du så glad for at du tilmeldte dig ?
- Ja det har været mit livs oplevelse.


Hvem er bedst i sengen ? ( Sheila-Maria eller Tina) ?
- Haha, regner i selv med svar dér. Det må i selv gætte jer frem til :)


Hvem af pigerne i sæson 7 var pænest ?
- Line var helt klart den pæneste. Jeg har også noget kørende med hende nu :)



Hvordan kom dig og dine venner frem med jeres dans ? 
- Det er en selvopfundet dans. Vi er nogle vilde bavianer os drenge. 



Da du havde smidt Tina ud og hun kom tilbage, var du så skuffet over at det var Tina i stedet for Sheila-Maria ?
- Nej overhoved ikke... Jeg havde jo fucket det hele op med Sheila-Maria.



Har dit liv ændret sig efter Paradise Hotel ?
- Ja!



Vil du udråbe dig selv, som den nye Peter ?
- Nej, jeg er ikke ulven Nick. Jeg er en drengerøv. 



Er Daghan og dig gode venner efter Paradise Hotel ?
- Daghan og jeg er blevet endnu tættere, end vi var på Paradise. Vi ser hinanden ofte. 



Har du nogle fact om dig selv, som man ikke får afvide i Paradise Hotel ?
- Ja, men dem holder jeg til mig selv :)



Hvem vinder Paradise Hotel ?
- Det finder i ud af på torsdag (26/5-2011)


Var du glad, da Emil kom tilbage ?
- JA! Jeg elsker den knægt. 



Hvem var din største konkurrent inde på Paradise Hotel ?
- Det må nok være Jacob. Da han røg ud var jeg "glad", for min største konkurrent var ude. Da han så kom tilbage igen, måtte jeg prøve, at smide ham ud igen, og det lykkedes :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar